——亚斯兰德相关内容堆积处——
·亚斯兰德企划预留处
·光辉工作组零时秘密总部

亚斯兰德

自我介绍b(坑补档)

朕,Brilliance,亚斯兰德的领主、光之王,在外又被称为传说之战士、圣战之英雄、司掌阳光与重生的太阳神…*略显不悦*…那些都只是称号,叫我Brilliance就好。

I, Brilliance, The lord of Athland, king of the light. And outside they call me The legend warrior, The hero of holy war,  The sun-god who charge sunlight and reborn...*phew*...those are just titles, just call me Brilliance. 

…………

这个视频是要干什么来着?

er...tell me again what the video for?

陛下,这次的企划是尝试通过“镜子”向别的位面发射信息波,也许会成为增加信徒的机会。这次是第一次试播,我的建议是 向受信者介绍您的基本信息 和展现您的魅力。

your majesty, this project is trying to launch wave to other planes through THE MIRROR, may become a chance to add believers. This is the first video and my proposal is to introduce your basic data and display your personal charisma.

魅力?我知道我很有魅力,但是自己吹就有点…掉价,是吧。

personality huh? I know I'm very charming, but say by myself? It's will be...kinda weird, you know.

没关系,陛下的魅力会通过屏幕传达到吧。

It's alright, I mean, your charisma will be passed by videos, your majesty

*点头*

...hum.

所以说,我已经介绍过自己的名字了、然后呢?

So, I already said my name, what's next?

嗯…我想您可以介绍一下您的力量。那也是我们生活重要的一部分。

hum...I think you can introduce your power, that's our life parts too.

我的力量呢…我主要使用光与火的力量,毕竟是我的天生的优势,只要我想我甚至可以带来毁灭…不过很幸运,我大多数情况下没有那么残暴。

My power huh...mostly, I just use the force to make light or fire, that's my power born to use after all, I can use it to bring destroy if I want...Lucky for you, I'm not THAT cruelty mostly.

在生活和战斗中我还会用上一些别的小技巧,比如物质转移、传送、念动力、变身等等。

这些能量的使用和转换形式被我们统称为魔法。

Those all  to useing or than energy we called magic.

哦、然后这个是我的爱剑Ashur。他是一个魔法剑,我可以用他储存我的力量然后释放技能,也许他不是我所拥有的最强武器了,但依旧是我最爱用的。

Oh, and this is my lovely sword called Ashur. He is a magic sword, and I can use it to store my energy and release skills. He may not my best weapon but still my favorite.

就这些,够了吗?

That's it, enough?

很好、陛下。

You are acting great, my lord.

我觉得也许应该加录一段您实际战斗的场景?

I suppose maybe add some actual combat scene will be well.

的确那将会很直观。去模拟室吧。

辛苦了,陛下。

这样的级别会不会显得太简单了?只不过是热身而已。

呃,我觉得作为第一场展示已经足够了。

行吧,也许以后再说。

Fine, maybe next time.

那么请您说点什么作为结尾吧。

For the last, please say something to be the ending.

嗯、感谢收看。如果你收看更新,就点个关注吧。

Um-hum, thank you for watching. If you want to see more, just subscribe.

(飘下纸条)

嗯?……哦。

huh?...oh.

关于以后的内容,你可以留言评论你想看到的。我们有一些大致的想法:1、以角色中心的日常向短篇。2、介绍其他角色的短篇。3、以打斗为中心的实验性短篇。4、以角色为中心的战斗冒险长篇(但是太难了不知道能不能做出来)。5、问答集:你可以直接留言问题,收集到一定数量会做个合集短篇。

好了,就这么多了,结束。

OK, that's it, finished.

陛下,您…准备了便条?

Your majesty, is that you...prepare a note?

我?怎么会。是“那只猫”。

Me?no way.Is THE CAT.


评论
热度(1)

© 亚斯兰德 | Powered by LOFTER